Splošni pogoji poslovanja

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da neuporabljate spletne trgovine alteka.si. Upravljalec strani, podjetje Alteka d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani alteka.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si Pogoje poslovanja redno ogledujete.

Spletna trgovina
Alteka.si je spletni portal, ki omogoča nakupe izdelkov, ki jih predstavljamo na naši spletni strani ali v drugih medijih (Facebook). S spletno stranjo upravlja podjetje Alteka d.o.o. v smislu razširjanja prepoznavnosti ter razširjanja blagovne znamke “Alteka”.

Cene
Vse cene v spletni trgovini alteka.si so maloprodajne cene, navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Vse Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja po teh pogojih 15 dni oziroma do prodaje zalog.
Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.

Naročila 
Podatki o oddanem naročilu so shranjeni na strežniku strani alteka.si Naročilo lahko podate tudi telefonsko po elektronski pošti na naslov alteka@siol.net s tem je sklenjena pogodba o nakupu med naročnikom in prodajalcem. Popravke ali dodatke k naročilu lahko pošljete po elektronski pošti ali jih posredujete telefonsko. Z uporabo komunikacijskih sredstev ne nastajajo posebni stroški.

KORAKI NAKUPA

Registracija
Vsak uporabnik, ki želi preko spletne strani www.alteka.si opravljati nakupe, se mora predhodno registrirati. To naredi tako, da klikne povezavo “Registracija-ustvarite nov račun”. Na novo odprti strani vnese svoje podatke ter pritisne gumb za potrditev. V koliko je uporabnik že registriran in želi opraviti nakup, klikne na povezavo “Prijava”.

Izbira artiklov 
Uporabnik izbere artikle, ki jih želi kupiti tako, da ob ogledu artikla na spletni strani klikne gumb “Dodaj v košarico”. V kolikor želi kupiti več artiklov, ta korak opravi za vsak artikel posebej.

Ko uporabni izbere željene artikle, klikne gumb “Preglej košarico” , ki se nahaja na vrhu strani.

Na novo odprti stani se izpišejo izbrani artikli. Uporabnik lahko spremeni količino kupljenih artiklov tako, da v stolpiču KOL spremeni količino ter klikne gumb “Posodobi košarico”. V kolikor želi uporabnik izdelek izbrisati iz seznama nakupa, klikne rdeč kvadratek z znakom x pred opisom artikla. Za nadaljevanje nakupa uporabnik pritisne gumb “Nadaljuj”.

Na novo odprti strani lahko uporabnik spremeni podatke naročnika oz. plačnika. Hkrati lahko še enkrat preveri vsebino nakupa ter prepozna ali odpravi morebitne napake. Za nadaljevanje nakupa uporabnik pritisne gumb “Nadaljuj”.

Na novo odprti strani lahko uporabnik spremeni podatke prejemnika. Hkrati lahko še zmeraj spremeni podatke kupca oz. plačnika, preveri vsebino nakupa ter prepozna in odpravi morebitne napake. K znesku nakupa se prišteje še strošek poštnine in prenosa kupnine. Za nadaljevanje nakupa uporabnik pritisne gumb “Nadaljuj”.

Na novo odprti strani uporabnik izbere edino možnost plačila – plačilo po povzetju ter po želji doda svoj komentar. Za nadaljevanje in končno potrditev nakupa uporabnik pritisne gumb “Nadaljuj”.

Na novo odprti strani se prikaže potrdilo o uspešno opravljenem nakupu z povezavo do splošnih pogojev. Uporabniku se ponudi možnost tiskanja. Uporabniku se ponudi možnost vrnitve s spletno trgovino.

Naročilo se hrani v digitalni obliki na strežniku ponudnika.

V roku 12 ur bo vaše naročilo predano prodajalcu kupljenega artikla. V kolikor naročnik poslanega naročila v tem roku na prekliče, se šteje, da je pogodba o nakupu sklenjena.

Prodajalec bo naročene izdelke poslal v najkrajšem možnem času s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bo prodajalec z vami dogovoril o morebitni kasnejši dostavi.

Pregled in spremljanje procesa nakupa
Uporabnik lahko spremlja proces obdelave naročila tako, da klikne na povezavo “Vaš račun”. Na isti povezavi so vidna tudi naročila, ki so bila opravljena v preteklosti. Uporabnik lahko naročilo prekliče s sporočilom na elektronski naslov  alteka@siol.net.

Dostava
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Upravljalec alteka.si ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bo o tem obvestil prodajalec ter vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Stroški dostave so obračunavajo po ceniku Pošte Slovenije, ki je objavljen na spletni strani www.posta.si.

Plačilo
V kolikor ni dogovorjeno drugače velja način plačila z odkupnino ob prevzemu. Ob prevzemu boste dostavni službi pošte Slovenije plačali še stroške dostave in stroške prenakazila kupnine na račun prodajalca po ceniku Pošte Slovenije.

Vračilo
Kupec ima pravico vračila izdelka v roku 14 dni. Izdelek mora biti nepoškodovan in v originalni embalaži. Ob vračilu mora kupec priložiti tudi račun, ki ga je prejel z naročenim izdelkom. Kozmetičnih izdelkov ni mogoče vrniti.

Pravica do odstopa pogodbe
V skladu s 43.č čl ZVPot ima potrošnik pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik ima pravico do vračila vseh plačil in sicer: plačane kupnine, poštnih stroškov ter stroškov provizije za prenos kupnine.

Vračilo kupnine sledi na TRR kupca, ki ga mora v roku 7 dni od odstopa pogodbe sporočiti prodajalcu. Strošek bančne provizije gre na račun prodajalca. V primeru, da želi kupec vračilo kupnine po nakaznici na njegov naslov, bremeni strošek pošiljanja kupnine po nakaznici kupca.

Kodeks ravnanja po ZEPT:
Podjetje Alteka d.o.o. posluje v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. Več informacij o ZEPT je na voljo na spletnih straneh Uradnega lista Republike Slovenije.

Pravno obvestilo
Spletna portal alteka.si z vsem besedilom, slikami in ostalo grafiko na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Odgovornosti
Upravljalec alteka.si se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Ob tem pa ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani damot.si. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema).